08 January 2014

2014

Assalamualaikum 
Sudah tahun 2014 , sudah lepas tahun 2013 . banyak kenangan kan  ? Tapi kena ingat jugak semakin lama semakin tua kita ni . and kena ingat jugak , kita ni umat akhir zaman . Jangan nak enjoy sangat :)


Okay ,for my 1st post in 2014  ni nak cerita pasal ape ek ? ... Hm , pejam celik pejam celik dah 2 tahun aku belajar and tinggal 4 tahun lagi nak habiskan belaja , inshaaAllah . Kawan kawan aku ada yang dah start amek deg , ada yg dah nak kerja . Hm . rezeki memasing kan ? Takpe lah inshaaAllah ada bahagian aku jugak :) Impian aku nak habiskan belajar , cari kerja baik2 , halal , sesuai dengan kelayakan , and support adek2 belajar . support family . after that baru lah nak pk pasal diri aku ;o okay2 , if seru untuk aku berkahwin sampai dulu , inshaaAllah akan dipertimbangkan , and ape ape pun ,family first .

Tahun baru ,azam baru . Tapi tak aku , azam aku still yang sama ;) ape azam aku ? hm rahsia . next topic !!! semakin meningkat umur ni aku dapat rasakan aku semakin matang , ouch ! haha ! okay , memang lah still budak2 cam dulu tapi dari segi pemikiran aku dah pandailah nak banding2 kan mana yg baik n buruk , tapi org yg kenal aku still kata aku tak matang . well dengan menggunakan mata kasar , takkan nye korank namoak perubahan aku . kahkahkah !  Takpelah , tak kisah pun .

ohye ! umur saya dah 20 tahun . bangga lah ! sejak berumur 20thn ni ada ajelah yg nak try2 propose , ops ! maaf ye saya nak belajar dulu . (sebenarnya tak puas dok bawah ketiak mak ayah ) . Tapi awal2 tahun ni tak rasa lagi lah dah tua , nanti dah tengah tahun baru terasa , " tuaaaanya aku .." haha . takpe ada orang tu lagi lahh dah tua . lagi tua dari aku :P  itsoke , kita semua  ni bukan semkain muda tapi semakin  tua , tapi perangai tatahu lah . harap semakin matang selari dengan umur yee .
 
Okie dunkie , gtg . babai nanti i post lagi yee , tak suke ? biarlah -,- i nak semak semak kat sini . heee . 
 






No comments: