18 November 2012

Friends ,yeah !

 
 
 
 
:  Ohh , Ramainya kawan saya :) yang kat fesbuk,twitter .. OMG !!^^
:  Fake ! tak payah nak bangga sangat lah kan , 
:   :(( Why not ? I'm happy i've a lot of friend . Dont you ? haha .
 :  Shittt lahh kan .
 
Hye ,this is real me .Thats not me . Just make up a story .Dont be mad ,I just wanna shared to you about Friendship . Haa ,Dont  judge a book by its cover ,honey . Come on , I shared it with you . ~~~~~~
 
Ermm ,,,
 
Wait a minute ! -,- saya sendiri tak tahu macammana nak mulakan . hee :)kalau mencipta cerita-2 dongeng , pandailah .  Ermm , okayy -,- Just read it .

Actually , as we know .Friendship . Hm.
I dont have any ideas about this :(( 
Help me out ,guys !!
 
Okayy2 .

** Setiap orang mesti ada kawan yang dyorang rasa senang bila bersama.
** Sometimes,bila ada masalah ,kita mesti share ngn kawan kita ,kan ? 
** Setiap kawan mesti betolkan kesilapan kawan dia kan ? 
** Setiap kawan akan back up kawan dia kan kalau kan dia ada problem ?
** Kawan dia takkan biarkan dia ikut jalan yang salah kan ?
**DAN .. Kawan dia takkan tikam dia dari belakangkan ? 

Ohh Yesss !!  Let me tell you something , maybe its like a rubbish . hoho

:)  Sometimes ,aku rasa aku ni jerk . hipokrit . Sebab ,huhh .. Aku tak mampu nak ajak kawan-2 baik aku buad benda yang betol sebab aku pon tingtong .So ,I dont blame they all . Yeahh ,dieorang memang baik sebab dieorang tak ajak aku buad benda bukan-2 and aku pon tak ajak dieorang buad benda bukan-2 . As far , We just do something fun together .  ^^ 

:)But ,hm .. Biasa lah ,dalam relationship ni sometimes ada je yang tak kena kann kan ? like what ? are you kidding me ? haha . Erm , mengata si C  >> Si C dapat tau >> bermuram durja >> taknak kawan lagi . ITs normal ,dude !!^^ Biasalah hati kan ?  ><

:) Lagi satu , aku rasa kawan-2 aku langsung takde masalah nak pikir .Happy mak oihh !! haha , Yela,maybe dyorang ada cara nak released tension kott .Hm , sometimes uh ,aku shared ngan kawan-2 gak . Tapi kadang2 , masalah uh privacy kite .Bukan tak yakin nak citer ngan dyorang , tapi maybe its not a big deal ,right ? 

:) Well , Sometimes , aku ni macam mintak pelempang je ngn kawan-2 aku . tapi seriously ! i've no intention of doing so . Its like ,kadang2 bila buad silap uh , aku tak berani nak say sorry face to face. Its embarassing !! :(( Haha . kadang2 berani buad , kadang tak berani . Lagipon , no hard feeling , I guess .hee ...

*** Woohoo , Panjang pulak . Hm , ITs life .We need friends as we need a family . 
 
Kayy  ,ehee :)) 0-0 ye kawan-2 
 
 
 
 

No comments: